Volop Genieten Hier :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anneke & Febe - WaarBenJij.nu Volop Genieten Hier :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Anneke & Febe - WaarBenJij.nu

Volop Genieten Hier :)

Door: Anneke en Febe

Blijf op de hoogte en volg Anneke & Febe

25 Oktober 2013 | Australië, Cairns

De tijd vliegt hier maar dat is altijd zo wanneer je het naar je zin hebt :)
In ons laatste berichtje zijn we geeindigt bij het walvissen spotten. Dit hebben we gedaan in hervey bay. Wat was dit onwijs gaaf en wat zijn ze enorm groot ;)
Na het walvissen spotten zijn we doorgereden naar arlie beach. Hier hebben we een aantal dagen gestaan. Hier zijn we wezen ocean raften bij de whitsundays. Ontzettend gaaf om te doen. We zijn tijdens het raften op meerdere plekken gestopt. Tijdens het snorkelen hebben we onwijs grote vissen gezien die we hebben gefilmd met de gopro :).
De whitsundays lijkt net een foto uit een boekje, zooo mooi :)
Het meest blauwe water en witte strand wat we ooooooooit gezien hebben!!
14 Oktober hebben we Febe haar birthday uitgebreid gevierd in de vorm van coktails drinken en een flink feesie gebouwd ;) (Feesies bouwen kan erg goed hier)!
Camperen op arlie beach ging wat lastig :p omdat je hier voor de campings nog aardig moet betalen hadden we besloten om op een parkeerplek te gaan slapen. We waren allebei aardig zat dus gingen om half 9 al naar bed.. Half 10 werd er aan de auto geschud en met een zaklamje geschenen.. Ladies you can"t sleep here you have to move you car :( wij balen.. Toch maar braaf geluisterd en naar een andere parkeerplek gereden. Daar heerlijk geslapen tot half 5.. Toen opnieuw door een security mannetje wakker gemaakt.. En weg gestuurd. Een lekker rommelig nachtje dus.

Na een paar dagen arlie beach verder gereden naar Townsville. Hier zijn we 2 dagen naar magnetic island gegaan. We hebben scooters gehuurd en zijn lekker over het eiland gecrosst.. Febe helemaal gelukkig want het leek verdacht veel op moterrijden :p
Magnetic island was onwijs mooi ;) maarja dat is eigelijk alles hier wat we zien :p

Vanuit Townsville zijn we doorgereden naar Cairns. Onderweg naar de josephine falls geweest. Hier zijn we door 2 lokale bewoners meegenomen naar de top van de waterval. Heel erg gaaf maar achteraf misschien een beetje gevaarlijk. Maar zoals Febe altijd zegt: Offroad is the best:) En ja dat was het ook! Onwijs mooi en hele gave filmpje en foto's kunnen maken!
Toen doorgereden naar Cairns waar we nu nog steeds zijn :)
Woensdag zijn we met een party bus meegeweest op kroegentocht voor herhaling vatbaar :p
Donderdag zijn we wezen duiken en snorkelen bij het great barrier reef! Supermooi en een erg leuke dag gehad.
Vanavond wordt het ons allereerste halloween feestje :) We zijn heeeel benieuwd!!
Volgende week woensdag wordt het dan alweer tijd om richting nieuw zeeland te vliegen!! Time flies when you're having fun!!

• 07 November 2013 - 05:16

Maria:

Dag dames!
    Wat leuk om even mee te gluren op jullie reis! Zo te horen hebben jullie het prima naar jullie zin. Geniet ervan en succes met jullie avonturen!
    Groetjes Maria